Windows 7 Türkçe Tüm Sürümler 32 bit Ocak Ayı Güncel Full Tek Link İndir


Ocak Ayı Güncellemeli Windows 7 nin Tüm sürümlerini içeren Türkçe Bootable iso dosyasını sizinle Paylaşıyoruz.

ÖNEMLİ NOT :32-BIT'tir!!!

Kurulum basit iso dosyasını indirin.Sonra aşağıda linkini vereceğim ''windows7-usb-dvd-tool programını indirin kurun ve en az 4 gb lık NTFS türü Usb nizi Takın.Programı açın adım 1 gelecek(step 1) Burdan indirdiğiniz dosyayı browse ye tıklayarak bulun ve tamam deyin.Adım 2 ye geçin.Takılı Usb nizi seçin Start Over a basın.Tamamlandıktan sonra Usb niz hazır(Kopyalamadan önce formatlamanız önerilir).Sonra Bios tan Usb yi Erişilebilir(enable) yapın.Sonra bilgisayarınız restart atın Usb nizi takın gerisi bildiğimiz Format.

Programın detayları;

Program adı:Windows 7 Türkçe Tüm Sürümler         Boyut:2.6 gb

Dil desteği:Türkçe                                                   İşletim sistemi:32 bit

Program türü:İşletim Sistemi                                   Release:Köylü

Yayın Tarih:01.01.2013                                           Güncelleme06.01.2013 

Programın tanıtım videosu;

0 yorum: