GTA San Andreas Full Sorunsuz Tek Link İndir


7 Gün boyunca anket sonucuna göre en çok indirilmek istenen oyun büyük bir rekabet sonucu 2  oy farkla Grand Theft Auto(GTA) San Andreas seçilmiştir.

Bu paylaşım sürekli ve hâlâ günceldir.

Gerekenler:

GTA San Andreas oyununu tek link indireceğiz. İndirdiğimiz linkler sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.

İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite
-------------------------------------------------------------------------------------------
İndirme Bölümümüz
-------------------------------------------------------------------------------------------
Sponsor:


Tavsiyemiz-2:  Uploaded.net Premium Hesap Alarak bu vb. birçok oyunu zahmetsizce indirin!

-------------------------------------------------------------------------------------------


Adım Adım GTA San Andreas Kurulumu

1- İndirmiş olduğunuz Gta San Andreas torrentini açın.

2- Torrent programı indirmeye başladı. İndirilmekte olan dosyanın (torrent programı üzerinden) üzerine sağ tıklayıp özellikler deyin.

3- Özellikler dedikten sonra önünüze gelen kutuya indirmiş olduğunuz .tex dosyasındaki trackerları kopyala yapıştır yapın.

4- İndirme hızlanmıştır..

GTA indi şimdi gelelim nasıl kuracağımıza:

1- Daemon tools lite programını açın.

2- Bilgisayarınızın sağ aşağısında ki daemon tools lite programının simgesine gelip sağ tıklayıp - sanal aygıtlar - bir kalıp dosyası yerleştir , dedikten sonra inmiş olan dosyamızı seçelim.

Aşağıdaki resimlerde anlatımın devamı mevcuttur:






GTA SAN ANDREAS CRACK ATMA RESİMLİ ANLATIM:


1.ADIM

2.ADIM


3.ADIM


Sorun yaşarsanız yorum atın lütfen.

Not: Yorum bırakabilmeniz için bir gmail hesabınızın olması gerekmektedir.

Oyununuz hayırlı olsun..

Yararını gördüyseniz bir teşekkür yorumu beklerim :)


Sağlıcakla..

0 yorum: