Pes 2004 Full Sorunsuz Tek Link İndir



Oyun Hakkında Bilgi:


Biraz nostaljiye ne dersiniz? Bu yayında Pes4'ü tek link, üstelik türkçe indireceğiz. 



İndireceğiniz dosya toplamda 698 MB'dır.


Minumum Sistem Gereksinimleri;

İşlemci: 1.4 GHz
Ram: 256 MB RAM
Boş Alan: 1.5 GB
İşletim Sistemi: Windows XP, Vista , 7

Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 8500


Oyun Tanıtım Videosu:





Gerekenler:

Pes 2004'ü tek link  halinde indireceğiz. İndirdiğimiz linkler sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.


İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite


Sponsor:



İndirme Linkimiz:



Adım Adım  Pes 2004 İndirme & Kurulum & Crack

Açıklayıcı Görsel
 İndirme linkini alıp turbobit çeviricilerden hiç beklemeden indirin.

Keyifli Oyunlar...
Pes 2004 oynanmaya hazır. Buradaki anlatılanları şahsen denedim arkadaşlar yani herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Bu konu her zaman günceldir. Gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz. Herhangi bir sorun yaşarsanız önce "Oyunlarda Alınan Genel Hatalar ve Çözümleri" konumuzu bir inceleyin, eğer çözümü yine bulamadıysanız yorum bırakarak sorun en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım. Sizden ricam sorununuzu önce bir araştırıp ondan sonra sormanızdır.

Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.

Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.

Keyifli Oyunlar. -S.O-

0 yorum: